Klar til å drive en nettbutikk?

Vi bygger nettbutikker med Shopify-plattformen

Ta kontakt med oss i dag

Hvorfor bør din fysiske butikk ha en nettbutikk?

E-handel har revolusjonert detaljhandelen og gir kundene en ukomplisert og tilgjengelig shoppingopplevelse. Men selv om nettbutikker har fått stor innvirkning, er den fysiske butikken fortsatt en viktig del av detaljhandelen. En nettbutikk kan faktisk styrke den fysiske butikken ved å utvide rekkevidden din, tilby kunder fleksibilitet og gjøre det enklere for dem å handle når som helst. Å kombinere de to kan gi din butikk en betydelig konkurransefordel.

Les mer →

Vårt arbeid

Siste & beste

Nettbutikker

Vi bygger nettbutikker

med Shopify platformen

Vi leverer også integrasjoner, design og opplæring.

Med en nettbutikk får du tilgang til et langt større marked enn kun med fysisk butikk. En butikk på nett er alltid åpen - alltid tilgjengelig og gir deg gode muligheter for å øke kundegrunnlaget ditt.

E2 Solutions er ehandelskonsulenter som hjelper deg å komme i gang med nettbutikken din, enten du har en butikk fra før, eller du er ny på nett. Vi bruker svært driftssikre og oversiktlige systemer, så du får full kontroll over egen virksomhet.

Vi leverer nettbutikker på alle nivåer enten du skal ha en avansert nettbutikk, som er fullintegrert med betalings -og logistikkløsninger eller om du ønsker en enklere nettbutikk.

Alle våre nettbutikkløsninger er tilpasset handel på nettbrett, PC og mobil.

Vi har også samarbeidsavtaler med POS-leverandører, for å kunne levere en ekte omnikanal-løsning til deg.

Domene

Vi hjelper deg med å kjøpe og håndtere domener, eller flytter eksisterende domener til oss – enkelt og trygt.

Ta kontakt

Frakt

Vi tilbyr rabatterte fraktavtaler fra følgende transportører:

Helthjem benytter avisdistribusjonsnettverket i Norge og leverer hjem på døren eller i postkassen, samt utlevering i butikk i hele Norge, med sporing. De leverer mandag til lørdag i hele Norge, samt på søndager i stor-Oslo og stor-Bergen.


Posten/Bring og PostNord tilbyr tradisjonelle fraktprodukter som utlevering i post/butikk, hjemlevering, bedriftspakker og pakke i postkassen med svært høy kvalitet.


DHL ekspress og utland leverer pakker raskt med høy kvalitet i Norge og til store deler av verden. Dette er levering og kvalitet av ypperste klasse. Levering stort sett innen 1-2 virkedager over hele verden.

  • CargonizE2

    Vi har laget en integrasjon mot Logistras Cargonizer-system for EDI/frakt.

    Med Logistra Cargonizer kan du knytte sammen èn eller flere transportavtaler fra flere leverandører, og med Shopify-appen kan du da velge hvilke av disse du vil tilby dine kunder, og sette din egen pris.


    Dersom du vil tilby valgfritt hentested, eller bruke appen til å definere fraktavtaler, krever Shopify at du har "Carrier Calculated Shipping" på din Shopify-plan.

    Dette har du om du er på Shopify Advanced, eller du betaler Shopify-planen din årlig. Kontakt eventuelt Shopify direkte for å finne en løsning som passer deg, så du får aktivert Carrier Calculated Shipping.

    Det anbefales også på det sterkeste å bestille en DirectPrint-boks fra Logistra, for å kunne skrive ut automatisk.


    Til CargonizE2

  • Fraktavtale

    Fraktprisene fordrer at du har en Cargonizer-avtale (abonnement) hos Logistra. Les mer og bestill hos Logistra.

Ta kontakt

Hvorfor din fysiske butikk bør ha en nettbutikk

  • Øk rekkevidden

    En av de viktigste fordelene med å ha en nettbutikk for fysiske butikker er muligheten til å nå et bredere publikum. Ved å selge produkter på nettet kan du tiltrekke kunder fra hele verden, ikke bare de som bor i nærheten av din fysiske butikk. Dette er spesielt verdifullt for små bedrifter som kanskje ikke har ressurser til å åpne flere fysiske lokasjoner. Med en nettbutikk kan du utvide kundebasen uten å måtte investere i nye fysiske butikker.

  • Forbedre personaliseringen

    I tillegg til å utvide rekkevidden kan en nettbutikk hjelpe fysiske butikker med å tilby en mer personlig handleopplevelse. Ved å samle inn data om kundepreferanser og handlevaner, kan butikken skreddersy sine online tilbud til hver enkelt kunde. Denne informasjonen kan også benyttes til å forbedre den fysiske butikkopplevelsen, ved at butikkansatte kan gi personlige anbefalinger og produktforslag basert på kundens tidligere kjøp.

  • Bedre kundeservice

    En annen måte nettbutikken kan forbedre fysiske butikker på, er ved å tilby en ekstra kanal for kundeservice. Ved å tilby kundestøtte gjennom nettplattformen kan butikken hjelpe kundene utenom de tradisjonelle åpningstidene. Dette er spesielt verdifullt for kunder som kanskje ikke har mulighet til å besøke den fysiske butikken i åpningstiden, eller for de som foretrekker å kommunisere via tekst eller e-post fremfor ansikt-til-ansikt.

  • Økt inntekt

    En av de største fordelene med å legge til en nettbutikk til en eksisterende fysisk butikk, er muligheten for økt inntekt. Ved å tilby produkter på nettet kan butikken nå et bredere publikum og generere flere salg. Dette er spesielt verdifullt i perioder med lav kundetrafikk i den fysiske butikken, som i roligere tider på dagen eller under dårlig vær.

  • Mer effektiv lagerstyring

    Ecommerce kan hjelpe fysiske butikker med å strømlinjeforme driften. Ved å integrere de nettbaserte og fysiske kanalene kan butikker administrere lageret mer effektivt og oppfylle ordre raskt. Dette reduserer tiden og ressursene som kreves for å drive virksomheten, slik at ansatte kan fokusere på andre viktige oppgaver som kundeservice eller produktutvikling.

Fysiske butikker er fortsatt essensielle i detaljhandelen, og å legge til en nettbutikk kan gi betydelige fordeler som kan hjelpe virksomheter til å lykkes fremover.



Etter hvert som ecommerce vokser i popularitet, blir det klart at virksomheter som omfavner denne teknologien vil være bedre posisjonert for å konkurrere og blomstre. Ved å utnytte fordelene ved både ecommerce og fysiske butikker, kan virksomheter gi kundene en sømløs shoppingopplevelse som kombinerer det beste fra begge verdener.

Share by: